eh glad rut!

Åh idag är jag glad. Har tagit det lugnt idag, kom hem vid 4-halv5 igår natt så jag sov till 1 ungefär. bestämde mig för att stanna i norsjö ändå, trots att jessika blev lite purken, men då bestämde hon sig för att kanske komma hit med daniel och hälsa på mig istället, och det var ju himla bra! nu återstår bara att se om det blir så att dom kommer.
nu har jag precis duschat. plockar lite disk och ska snart äta. Försöker även dricka en liter saft, tror att det behövs, jag är inte den som dricker mycket vätska under en dag, men det ska det bli ändring på nu.
ikväll blir det som sagt kanske att vara med jessika och daniel, annars går jag en sväng till felicia på hotellet och hjälper till. annars hänedr väl inte speciellt mycket vad jag vet, men det kanske kommer upp något.

ha en trevlig dag, för det ska jag!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa, de tycker jag att vi måste.

Hm.. tjaa, jag bor ju här så du får säga till när du är i norsjö nästa gång :)

2009-04-18 @ 20:08:40
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0