Glass

JAAAAA jag ska blogga...
Hehe, jag ska inte dra nån liten vers om att jag är dålig på att blogga för det vet jag själv fast det ger jag faktiskt fan i.
Idag har jag i alla fall varit på skolan (Jamen ni vet skolplikt och grejer...) även fast jag helst velat stanna hemma i min säng och glassat hela dagen. I alla fall, efter skolan träffade jag min käre far & mor & lillebror! vilket sött rim. Jag och far min gick en sväng på galejan men jag hittade ingenting så jag åkte hem. När jag kom hem for vi rätt direkt till trebacken och glassade med finmiddag, varma mackor i järn! Mumsfilibabba! For sedan och gymmade med Maja och Ellen, mycket trevligt må jag säga, och imorgon kommer jag ha träningsvärk! Härligttttt! Aja, var iaf tvungen att gå ner till ag om jag ville ha internet och det ville jag ju så jag sover här i natt.

nu blire lite bedtime storieeesssss, eller nåt.
Goodelidinightelidie (asså ken, vad har du gjort mot mig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0