Hard work work

Åh vad jag taggar john bauer till hösten! Mjau!

Idag har jag faktiskt gjort en massa. Eller en massa och en massa, mer än vanligt. Vaknade för ovanlighetens skull kring nio. Steg upp, fikade lite, tog det lugnt, spelade lite gh. Gick ner och åt med stockholmarna vi haft i byn, sa hejdå till dom när de skulle bege sig ner i landet igen. Blev sedan sjukt fint väder så jag tänkte ta skotern en sväng, så det gjorde jag. Jag och Ag for en sväng mot sturekojan men vi kom inte hela vägen för hans skoter var för dålig. Jippi... Sedan for vi iaf till brännberg och fikade lite gofika. Smarrigt! Sedan for vi hem och sedan dess har jag inte utnyttjat det fina vädret utan jag har suttit inne. Lite synd egentligen men jag orkar inte mer nu. Nu funderar jag bara på vad jag ska göra ikväll. Det lär bli tv och godis här hemma, trots att det är lördag. Men det är ju inte helt fel det heller.
Nu ska jag nog försöka peppa mamma till att göra middag.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0