Lights will guide you home, and I will try to fix you.

Hej.
Igår blev en tuff dag, mycket tröst och gråt. Men livet går vidare, så är det bara.
Jag säger bara till alla som har det svårt, detta kan bara göra er starka. Ni klarar det.

Idag har dock varit en rätt vanlig dag. Utom att vi fick håltimme sista lektionen. Sjukt skönt, jag har verkligen inte känt mig kry de senaste dagarna. Trött, hängig.. Kändes välförtjänt med lite paus. Tog det i alla fall lugnt när jag kom hem, käkade lite varma mackor och så. Har även gjort lite läxa. (Observera, LITE läxa) Egentligen kände jag redan vid lunch att jag skulle dra till med en ruskigt tidig kväll ikväll men så blev ju dock inte fallet.. Men nu väntar tandborstning och sängen.

Ha det bra allihop, och kom ihåg att tillsammans är vi starka.

"Aldrig förr har så många haft så få att tacka för så mycket."
- Winston Churchill

Josefine Persson, vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0