Mormor&Morfar

Hej! Lite dålig uppdatering men jag har faktiskt (FAKTISKT) haft annat för mig. For en sväng till mormor & morfar igår så därför har det inte blivit någon bloggning.

Kom i alla fall hem nu i eftermiddag efter en trevlig liten tripp till lövånger. Hos mormor har vi mest fikat och ätit och fikat och fikat osv. Ja, det blir en hel del mat kan jag lova. Men nu är jag hemma och tillbaka på min lilla diet, vilken innebär att det blir mindre fika. Haha, låter tufft i know.... not.

Ikväll hade jag tänkt ta mig en tidigkväll för att återhämta alla krafter som gått åt för att lagra fett i min kropp för att komma tillbaka till 100% imorgon istället.
Blev ett konstigt inlägg det här men det ger jag blanka fan i. HEHE!

Återkommer. Bye.

Kommentarer
Postat av: gäbie

sv:Det låter mer än bra rutan tutan. Keep up the good work!

2009-04-13 @ 23:05:15
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0