Nothing compares 2 u!

Ja åh gud vilken mysig kväll jag haft då! Mh, I like it.
Ikväll känner jag mig såhär lagomt känslosam. Vet inte, är bara allmänt blödig känner jag. Kan väl kanske till viss del bero på musiken jag lyssnar på...
Måste bara få säga WOW till Anna Bergendahl och Loulou Lamotte! Jamen gud, förstår inte att de inte var kvar länge i idol... Om man ändå kunde sjunga så! Icket illa för örat, nej.
http://www.youtube.com/watch?v=Er-chpj4Jtc

http://www.youtube.com/watch?v=3WdrwpWpMDs&feature=related
Smarrigt!

Tänkte förresten passa på att gratta Tobbe officiellt här på min blogg. Jisses vad jag skriver om honom mycket nu för tiden! Hm. Nejmen GRATTIS TOBBE, gammgubben!

Nu ska jag nog krypa ihop i min säng till en boll och gå i ide. Om jag inte stannar vid datorn ett tag och lyssnar på gomusik. Hm. Svårt val.

Sov gott små knattar, och puss på er!

Kommentarer
Postat av: melisa

rut och tobbe sitter i ett träd KN ULL ar

2009-04-23 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0