Blablaba

Ååååååååååååååååååååååååh hej, jag är typ tröttast i världen just nuuuuu. Hehe, sov inte så himla mycket i natt om vi säger så... Men aja, jag lever och mår! Hade trevligt igår, hade trevligt idag, kommer förhoppningsvis ha trevligt imorgon för imorgon äre som gäller. då äre flytt för hela slanten kan jag lova! Har typ bara tänkt chilla i lägenheten hela dageeen, tills Jessika kanske vill hitta på nåt, vad vet jag. Typ checka läget, kolla skolorna osvosvosv. Aja, nu orkar jag verkligen inte skriva längre, fysiskt menat, mina fingrar hänger inte med och det blir feeel hela tiden. Adjö!

Kommentarer
Postat av: ellen

sweet dreams sweeetie!

2009-08-13 @ 14:06:21
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0