Busride

Hej. Lugn dag idag, vaknade för inte allt för längesen. Blir våfflor hos farmor om ett tag, blir riktigt sugen känner jag! Sen blir det storkok av potatissoppa, som jag förhoppningsvis ska få ta med mig tillbaka till umeå, och sen blir det att ta bussen till umestan. Är ju i norsjö nu, och brudarna från Malå och jag kommer åka olika bussar vilket kändes lite trist.. Funderar på att vänta två timmar i lycksele bara för att hamna på samma buss som dom. Men vi får se, beror på hur trött jag blir. När jag kommer hem blir det att handla massa mat för veckan, om jag orkar vill säga. Annars blir det att leva på luft till frukost imorgon. Aja, nu ska jag ta och borsta mina gaddar och packa ihop mina få belongings. C YA!

Kommentarer
Postat av: tobbe är bäst

HALLÅ!? du måste ju lägga upp bilder snart!!! :D

2009-09-02 @ 06:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0