Norsjö bech, one more time

Hey! Känner att jag bloggar lite trist här nu för tiden, men ifall jag måste påminna er flyttar jag om så lite som två veckor! Förstår ni hur nära det är?! AAAAAAAAH, detta tar typ upp all min tid för tillfället. Eller nej, nu ljög jag. Men jag tänker på det typ megamycket vilket gör att jag är lite tankspridd och virrig i nuläget. Men nemas problemas, det går över så fort jag slutat vara nykär så att säga.

Men just det, just nu är jag i norsjö, känner lugnet faktiskt, för första gången på väldigt länge känns det som! Nu är jag officiellt jätteledig fram tills jag börjar skolan den 18:e. Usch, förstå så lite tid tills jag börjar i en helt ny klass med okända människor. Pjuuuuuu, jag får rent hurvens! Var som sagt norsjö beach i helgen, hade en very nice time med mina kära vänner så att säga. Orkar inte berätta i detalj vad vi gjorde, huvudsaken är att vi hade trevligt. Eller dom vet jag väl inte, men jag hade trevligt i varje fall!

Nä nu orkar jag inte längreeeee, jag måste sova 4 christs sake! Men ingen sömn här inte, för nu ska jag nog packa ihop lite saker och se om jag ska hem idag eller imorgon. Adios.

Hide and seek
(Mmm, typ bästa låten ever, loving it!
Mm, what you say?

Mm, that you only meant well? Well, of course you did.

Mmm, what you say?

Mm, that it's all for the best? Ah off course it is.

Mmm, what you say?
Mm, that it’s just what we need? And you decided this.

Mmm what you say?
What did she say?
)

Kommentarer
Postat av: Maja Emilsson

Det känns konstigt att du ska börja den 18:e och inte jag, vi har ju gått i samma klass sen i 3:an och nu ska vi inte ens börja skolan samtidigt! Jag kommer att sakna dig :) Hoppas du får det bra! Kram

2009-08-04 @ 01:49:29
URL: http://johodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0