ripripripripripripped

Hello my friends! Idag har varit en otroligt snabb dag! Ja jisses, tiden har bara flugit förbi. Började med att jag vaknade kring elva, steg upp, fikade, tvärgick ut med hunden och sen in igen, tog fram ett par rippade jeans, bestämde mig för att sy in dom till stuprörs istället för bootcut, tog fram symaskinen, den pajja, bestämde mig för att handsy brallorna, tog typ flera timmar och mina fingrar gör så ont att jag knappt kan skriva, testade brallorna, satt prima utom att de numer är så tajta vid fötterna att jag knappt får av mig dom... PJU! säger jag bara.. Men hur som haver, taggar ändå för ikväll, ska bli trevligt, (hopppas jag?) men allt blir ju vad man gör det till!

NÄ nu ska jag fan ta mig i kragen och göra nåt med mitt liiiiiiv, DUSCHEN NÄSTA! Puss
Btw, schyssta brallor från modekungen.se

Kommentarer
Postat av: joodå

modebögen.se ;)

2009-08-13 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0