Pppppppppeace

Hallelujah everybody, min dag har börjat avskyvärt! Eller ja, jag vaknade halv nio... Tog typ 30 minuter för mig att bara klä mig :O OMG! Haha... Kom i alla fall till skolan och hade lite musik. Fick lära mig lite om cubase, vilket aldrig kommer gå in i min hjärna... Men dock. Så här kan det förresten se ut på våra lektioner.

Och lilla söta Anna!
...Som jag förövrigt är hemma hos just nu! Vi slutade halv tolv idag, så vi stack hem till henne och käkade lunch, och nu bakar hon och jag smaskar godis! Får se om det blir disney-kväll ikväll eller inte, det är upp till Oskar nu. MEN! Nu ska jag fortsätta titta igenom alla bilder jag har på datorn och känna mig sentimental! Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0