Julemys!

Hallå i stugan!
Nu sitter jag i pappas nya mysiga hus och har precis pyntat vår julgran! SJUKT mysigt är det, och jag förstår mig inte på t.ex Robin som inte tycker om julen... Helt galen pojke måste jag säga! Jag älskar den då, inte just för julen utan mest för stämningen bara, mycket mysbelysning, god mat, mörk ute. Ni vet, hela kittet! Alldeles dundermysigt alltihopa bara!
Nu sitter jag och min far och lyssnar på olika versioner av The prayer av Celine Dion och Andrea Bocelli. Intressant, men pappa spränger jävlart tv-högtalaren, han höjer volymen lite åt gången och jag tror att han snart nått max. Nästan så man måste plugga in öronpropparna!
Nej nu ska jag fortsätta lyssna spänt på alla hans förslag på låtar, käka lite godis och så småningom gå och lägga mig i pappas underbara rum (Tack vare min superbraiga kreativitet) och bara sova tills jag vaknar imorgon!

Förresten, var jag ju i skell idag, kan ju säga att jag spenderade... noll kronor. NOLL KRONOR! Förstår ni?! Jag är faktiskt stolt över mig själv. Men jag funderar ändå på att sticka tillbaka till skellefteå nån helg, möjligtvis nästa, och bara julshoppa. Kändes som att de hade mer juliga saker i skell än i umeå. Men vi får se hur det blir.


Årets julgran!


Kommentarer
Postat av: ellen

MYS

2009-12-06 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0