Duktig och sånt

Oj ändå! Nu känns det bra må jag säga, idag tog jag tag i mitt tusen meter höga diskberg från förra veckan, så nu är jag riktigt nöjd över mig själv! Sen tog jag även tag i att rensa lite diverse prylar vilket också kändes bra att få ur vägen. Lägenheten ser dessvärre hemskare ut än innan, men jag har fått massa "dolda" saker gjort, som rensat papper och prylar och sånt. + dammtorkat! DET var fan bra jobbat av mig!
Imorgon efter skolan sticker jag till Skellefteå för att möta upp pappa och sen kanske hinna med lite julshopping! Sen blir det att övernatta första natten i nya huset! Vill även se hur det ser ut nu motför när jag lämnade det för några veckor sen.. SPÄNNANDE SPÄNNANDE!
Men nu ska jag ta och somna till scrubs!
SLEEP TIGHT snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0