Fel

Ja, ursäkta lilla mamma för mitt stavfel i mitt lov-inlägg, but u know what I mean!

Idag blir en slapp dag. Skrev ju igår att jag skulle vända tillbaka dygnet. Det gick väl sådär.. Planerade att stiga upp tio men istället steg jag upp kvart över ett... MEN det är smällar man får ta! Idag ska jag mest packa lite saker jag ska tillbaka till Umeå, sen ska jag försöka välja min nyårs-outfit och testa lite smink. Ja, så får det bli idag!
Och förlåt förresten för så lite bilder, det blir lite trist, jag vet.. Men jag ska slänga upp nån bildbomb från julafton snart!

Kommentarer
Postat av: maja

YOU ARE :D

2009-12-29 @ 16:37:10
Postat av: Tubbe

jag diggar att din mamma påpekar dina stavfel :]hihiih :* =D

2009-12-29 @ 19:04:39
URL: http://loodis.blogg.se/
Postat av: Anna

RUT i can't wait tils du kommer till ume! fika FTW!!

och btw, påtal om att vända dygnet... idag somna jag 6 och vakna kvart i 5, hehehe..........(.................)

2009-12-29 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0