Fredagsmys

Hej på er, denna mörka och kyliga fredagskväll!
Nu sitter jag hos mormor, mätt (Ovanligt) och trött. Blev en OTROLIGT härlig dag på musikanten idag, bara rep hela förmiddagen och film och godis på eftermiddagen, Tenacious D. Härligt slut på körsången! Efter skolan stack jag till busstationen där jag missade min buss med typ en minut så jag fick vänta ungefär 45 minuter, vilket var överlevligt. (nytt ord, awesome!) Förstog även att busstationen är både hemsk och alldeles alldeles underbar! Helt SJUKT vad kul det är att bara iaktta folk, vilket är perfekt att göra på en busstation där det är just mycket folk. Fast mycket folk är också en nackdel, enligt mig själv. Vet inte vad det är men jag blir jättenervös när det är mycket folk på samma ställe. Lite social fobi kanske? Hahaha.

Nu ska jag eventuellt skriva lite på mitt tal som ska hållas på onsdag(!) eller bara se tv och kanske lösa lite korsord. (mormor-sysselsättning) Blir en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Bäll

Tänk dig då sitta på Centralen med en latte och bara titta på folk :D

2009-12-05 @ 23:37:07
URL: http://isabellelind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0