godmorgon världen!

Eftersom jag försov mig igår var jag extra duktig idag och steg upp tio över sex. Inte för att jag gjort nåt sen dess, men det kändes ändå riktigt duktigt! Vi får se om jag kanske tar och plockar ihop lite här hemma såhär på morgonen. Vanligtvis är kvällen my time to shine, men jag kanske måste ta mig i kragen och lära mig shinea any time! Haha... Om man nu kan uttrycka sig så.
Idag har vi bara prov på skolan, först ett word-prov på datan och sen hålla tal på svenskan. Talet sket jag faktiskt i, (Typ första gången i mitt liv jag bara skitit i nåt i skolan) för jag blev bara så arg! Får väl ta konsekvenserna när de kommer, men än så länge ångrar jag mig inte. Får väl se vad mor min säger om detta. Hehehe..
Efter skolan kommer tvillingarna till Umeå city så då blir det att dra en runda på stan för lite julshopping, vilket då är på tiden med tanke på att jag inte köpt en enda liten julklapp! Fast jag har väl inte speciellt många att köpa till... Men ändå! Jag taggar eftermiddagen idag ändå. Var faktiskt längesen jag faktiskt köpte nåt på stan. Men mest taggar jag ändå mellandagsrean.



Förresten fick jag veta i måndags att vi har jullov mellan 17:e december till 12:e januari. Var det bara jag som tyckte det var länge? Nästan en månad! Fast ja, jag har ingen koll på hur långa de brukar vara så... Hade gärna tagit en liten roadtrip ner till Sthlm för att hälsa på favorit-Isabelle, men ekonomin tryter. (Är det ordet jag letar efter?) Vi tar det en annan gång, okej? (L)

NU ska jag hälla upp en skål med fil och bre en macka, och sen sätta mig med min gosiga morgonrock på min gosiga matta och bara gosa! Sen klä mig och bege mig 2 school!
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Bäll

Jag kommer hem typ 21 och åker hem 9 dec så du skulle ändå typ inte hinna :P Sportlovet ksk? :)

2009-12-09 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0