HÄRLIGT

Oj oj oj vad blogg.se går långsamt, i alla fall för mig... Sitter hur som helst hemma hos Linnéa och väntar på att få färga hennes hår klart. Sedan hoppas jag på att vi tar oss isäng, inte allt för sent. Men man vet aldrig, Linnéa somnade om ni vill veta klockan fyra i natt.... Inte bra.
Min eftermiddag har varit alldeles utomordentlig med träff med tvillingarna och Natali, blev käk på mias grill, lite, ytterst lite julshopping (Eftersom vi kom oss iväg att shoppa halv sex, och det mesta stänger sex... Bra planering där!) och café-mys. Oj ändå vad stadslivet är härligt! Tyvärr upplever jag inte speciellt mycket stadsliv eftersom jag för det mesta bara cyklar fram och tillbaka mellan mitt hem och skolan... Får ta och ändra på det! Vill även typ mer än allt i hela världen hitta världens finste lägenhet typ mitt i centrum. Skulle vara livet på en pinne!

NU måste jag återgå till att färga linnepinnes hår, kanske återkommer sen! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0