I don't need another map of your head

HELLU igen! Nu sitter jag på skolan och bara... Chillar. Vi har repetition av word, och det är väl kanske inte det svåraste jag gjort. Istället sitter jag och spelar lite bejeweled och lite allt möjligt, men snart ska jag ta och göra lite nytta och nöta word.

Förövrigt är jag typ hungrigast i världen.. Jag vet inte vad det är, men allt jag äter på morgonen liksom... Försvinner. Jag är alltig hungrig hela förmiddagen, för att min frukost liksom inte "fastnar". Haha, någon som förstår vad jag menar? I alla fall, sjukt jobbigt. Men vad gör man.


^
|
|
Förresten!


Kommentarer
Postat av: Tinnitus

Taaack Rutan! :)



JAA, jag är supertaggad på att få börja träna! :D

2009-12-09 @ 11:47:50
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: Anna

'CAUSE I'M FREEZING AND LOOSING MY WAY

I DON'T WANT ANOTHER MAP OF YOU HEAD!!



aahh :D:D:D awesome-epicness!

2009-12-09 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0