I love it when u sing 2 me

Helllllo! Blev en dag på stan idag, tillsammans med kusin Felicia. Handlade tre par clips (Örhängen) vilket kändes... Vet inte, ovanligt. Men nice! Nu sitter jag bara hemma hos mig och gör ingenting. Antar att jag inte kommer göra nånting alls ikväll så jag kanske ska passa på att städa ihop här (Vilket aldrig har hänt alla gånger jag sagt att jag ska städa...) och sen kanske läsa ut min bok som jag ska ha skrivit en bokrecension på den här veckan. Förresten får vi jullov på torsdag! HELT sjukt härligt, I love my life at the moment!
NU lite bilder på mina nya eeeearrings!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Whoa! dom va stentöffa :D

2009-12-12 @ 19:46:03
Postat av: Linnéa

Snygggggggg, både dina örhängen men framför allt du ! :D

2009-12-13 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0