Lördagkväll

Jamen ska vi kanske säga god kväll?
Blev en myskväll ikväll, med chirre och narnia med familjen. Imorgon verkar det bli klippning (ÄNTLIGEN?!) så jag taggar alltså järnet! Mitt hår är EJ OKEJ! Så vi satsar väl på en page då. Får väl bli som det blir, det är ju bara hår!(?)
Annars nöter jag bara min eltandborste till max (Har tandborsts-abstinens om dagarna) och hur normalt är det? Sen lyssnar jag bara på härlig musik. Har faktiskt hittat min kärlek till Bo Kaspers Orkester. KOM IGEN?! Men dom har faktiskt sjukt härliga låtar. Eller egentligen har jag väl bara lyssnat på två. Men dom är bra. Sköna liksom!
JAJA nu ska jag väl... Facebooka lite kanske? Ha en fortsatt trevlig lördagkväll (Teoretiskt sett söndag)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0