Musikfjanten

Hej och hallå!
Sitter just nu nere på musikanten, och har rast. Nu ska jag bara spela bejeweled en kvart, sen börjar vi om. Just nu spelar min grupp Hide and Seek med Imogen Heap, så vi repar den för fullt nu. Håller på att göra en cover. Och gud vad jag älskar att göra covers! Jag må suga på det, men det är banne mig så jävla awesome. Låtskrivare kommer jag aldrig nånsin kunna bli, så jag satsar i såna fall på att bli cover-sångerska. Om jag nu överhuvudtaget kommer att hålla på med musik. Det återstår ju bara att se!..
HUr som helst, bejeweled nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men rutis!! Du ska iaf hjäla till med att skiva en EGEN låt oxo :D med MOI, höhö :} och det får varken du ellr linnéa baila på :)

2009-12-04 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0