Nightbook

GODDAG!
Ligger för tillfället på Linnéas uppblåsbara madrass och bara njuter av bra musik. Ska snart ta och ta upp min bok och läsa mina kvarvarande 200+ sidor, får se hur det går... Idag är vi förövrigt lediga från skolan, kan jag ju säga. Känns skönt! Fast inte gör man då mer nytta för det...
Hade bad på skolan igår, gick faktiskt bättre än väntat! Det är faktiskt sjukt härligt att simma.. Funderar nästan på att börja med nåt sånt, men jag vet inte. Efter badet stack jag, Linnéa och Anna och mötte upp Oskar och sen gick vi hem till Anna och drack milkshakes (Oskar fick varm choklad för hans kroppstemp var väl kanske nollgradig) och sen blev vi även bjudna på middag där. TACK ANNAS PAPPA FÖR DET!
Sov i alla fall hos Linnéa. Började med att jag somnade lite innan tolv, sov kanske en halvtimme tills Linnéa kom och la sig, så då låg vi och snackade i några timmar, tills klockan var fyra ungefär, DÅ somnade vi. Härligt värre. Haha. Sen vaknade vi tolv idag, och sen dess har vi väl inte gjort nånting vettigt överhuvudtaget! Men det är då lika bra. Men som sagt, nu ska jag lyssna på världens bästa låt och läsa min älskade bok! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0