PÅ TOPP! (L)

Hey! Alltså URSÄKTA för kasssssssss uppdatering, men jag mår bara så bra nu! Jag får leva mitt liv, i lagom takt, där allt går som jag vill.. Det är bara så... MH, OBESKRIVLIGT! Ja jag blir bara så glad... TACK ALLA NI SOM FINNS I MITT LIV alltså. Oj. Nej förlåt, nu är jag hög på kärlek, men bättre att vara hög på det än nåt annat, right?
Men i alla fall, lite update. Var på skolan idag, såg innebandy, fick INTE gå på julfesten (ack & ve...) men min kväll slutade great ändå! Förresten fick jag välja ut min egna julklapp från Jessika, så det ska ju bli spännande att öppna det paketet på torsdag, HAH!

Imorgon sticker jag till Norsjö, stannar tills torsdag och sen sticker jag vidare till mormor för att fira jul där. MEN! Nu märker ju när ni hör av mig nästa gång! TJINGELING

typ så glad är jag nu!

Kommentarer
Postat av: Bävhl

Honey, I'm home :P

2009-12-22 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0