Stress

Hej på er allesammans! Idag måste jag säga att jag är stressad... Av allt i världen är jag stressad, och på en söndag! Självaste vilodagen. Men sånt är livet. Vad jag känner mig stressad över är egentligen allt och ingenting. Det som stressar mig mest är allt skolarbete som ska vara klart i veckan.. Usch vad jag avskyr stress över skolan. Finns inget värre. Annars är jag stressad över småsaker, typ vad jag ska köpa till folk i julklapp, vilka jag ska köpa till, att jag borde städa, kolosalt mycket, att jag borde äta (maten står i ugnen just nu) och att jag MÅSTE duscha. Sen att vi har bad imorgon vilket känns superjobbigt... Men som sagt, småsaker.

Nu ska jag ta och göra nåt åt min stress, äta min mat, städa mitt rum och sen duscha. Hälften av problemen ur vägen.
Tjingalinggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0