tillbaka!

Sådär, då var Linnéas färgning färdig. Nu återstår bara ursköljning osv. Sen får vi se om vi orkar göra våra ansiktsmasker som vi hade tänkt, eller om vi sparar det till en annan dag. Återstår att se. Tyvärr har jag inga bilder att dela med mig av, vilket känns lite trist... Kanske kan skrapa fram nån liten bild som har nåt med detta inlägg att göra överhuvudtaget. Låt se!
Nope, unfortunately not. TARE EN ANNAN DAG SOM MAN SÄGER I AMERIKAT!
Tjing tjong i långkalsongen, nu orkar jag inte detta mer!


Kommentarer
Postat av: Tina

Åfan, ja men vi får ta å kolla upp priserna å så! :)



Jag såg er på stan igår!!? :D tror jag, eller jag såg iallafall tjejen med jättelångt blondt hår ifall du hängde med dom? :D

2009-12-10 @ 09:48:51
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0