Typ godmorgon...?

Vaknade tio i nio idag. OH herre, tänkte jag, men kände sedan efter och märkde att min hals inte alls var okej! Ringde mor min och bad henne sjukanmäla mig. Kändes härligt att slippa stiga upp och stressa iväg till skolan. Dessutom hade vi ju bara en lektion idag, så hemskt mycket kan jag väl inte ha missat?
Vaknade sedan för ungefär en timme sen. Har bara legat i sängen med datorn i knät sen dess. Kanske borde stiga upp snart, magen har börjat kurra riktigt ordentligt nu, och jag känner även att min pinkblåsa might explode any minute..
Får se vad jag egentligen tar mig till idag. Funderar på att bara göra duktiga saker, som att typ städa, (vilket jag gör mest hela tiden nu känns det som) kanske baka, dra en sväng till stan och julhandla lite kanske. Osv osv. Kändes lockande, men först måste man ju ta sig upp ur den här förgrömmade sängen. Kan ju även tillägga att jag kommer vara lagomt mör i kroppen idag, och imorgon kommer jag må skit. Gymmade nästan 2,5 timme igår, vilket kommer att kännas så småningom. Men värt är det!
NU mat!


Kommentarer
Postat av: tinisflinis

Jaa det var så sjukt mysigt, jag levde lyxlivet kan jag lova! :)



Fan vad slapp jag känner mig när jag läser om ditt gymmande, haha huvva...

2009-12-08 @ 14:15:27
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0