Förutsägbar lördag

Good morning everybody!
Blev som jag trott igår, till viss del. Satt för mig själv med en godisskål i knät och såg melodifestivalen. Lyckades även bränna min middag... Chillade framför datorn osv. Snackade med S så hon kom hit en sväng. Sedan for vi till hennes polare och såg lite film. Vid halv tolv kanske stack jag hem igen.

Idag ska jag nog bara chilla, igen. Packa ihop mina saker, kanske drar till malå en sväng, vi får se. Möjligtvis göra lite läxa. Sandor slash Ida ska ju vara klar på månadag.. Dessutom måste jag nog plugga lite på tyskan, ett mvg skulle ju faktiskt inte sitta fel i slutbetygen.

Just nu ska jag nog gå och ta mig en dusch, sedan packa ihop my belongings och kanske göra mig lite lunch.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss.
/Rut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0