Flytttttttt!

Åh nu ligger Rutan risigt till på uppdaterarsidan men nu ska ni få höra!
Igår var jag i Umeå och tittade på två lägenheter som jag förhoppningsvis får hyra! Eller ja, en av dem då. Haha. Sitter just nu och surfar runt på blocket m.m för att hitta lite diverse prylar för flytten. Jag hoppas jag får flytta in i första lägenheten jag tittade på. Den är kring 20 m2, omöblerad. Sjukt härligt att bara få skaffa sina egna prylar så det blir lite personligt! Söker just nu efter en säng, (i nödfall får jag väl ta den jag har hemma, så det är inte det viktigaste just nu) en helst tvåsitsig bäddsoffa, ett matbord + stolar för två pers, lite diverse belysning osvosv. Småsaker. Men som sagt, hoppas bara de bestämmer sig för att hyra ut den till mig, annars vet jag ju inte vad jag tar mig till.


Annars då. Ja, idag är Rut sjuk. Jätterisig! Stannade hemma från jobbet, vill ju inte smitta gamlingarna. Fortsätter det såhär stannar jag förmodligen hemma imorgon också, och fattar ni hur mycket pengar jag förlorar?! AAAAAH! Trots att jag inte trivs speciellt bra på jobbet känns det ju lite bättre när man tänker på pengarna man tjänar (trots att det bara är kommunal-lön...) Nej usch, jag känner hur deppig jag blir! Fast jag överlever nog...

Nu ska jag nog lägga mig framför tvn eller nåt och söla. Känner hur otroligt äcklig jag är! Usch. Sen blir det en låååååång dusch!
Hare.

Kommentarer
Postat av: ellen

såå glad jag blir ! :)) GRATTIS RUT.. och krya på dig <3

2009-07-15 @ 19:41:48
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: maja

Vart ligger lägenheten då :D va skönt att du hittat en =)

2009-07-16 @ 22:20:57
URL: http://majaavandr.blogg.se/
Postat av: natali

men rutten, när flytta du isåfall ? =D

2009-07-17 @ 12:25:51
URL: http://rentask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0