Intressant, ok?

God eftermiddag till folket!
Dagen har än en gång vigts till arbete och pengar rullar in som det ska, som man säger. På måndag ändrar jag dock skift i tre dagar och jobbar 13.00 - 21.00. Ska bli skönt med lite sovmorgon och förändring.

Hur som helst, hela veckan har verkligen varit jobb, mat och sov. Men till helgen hoppas jag det blir ändring! Fast jag har dock absolut inga planer! Jessika jobbar, Melisa fyller år men sticker till lycksele, jag har lite pengar och är lämnad åt ödet. Men det är väl bara att göra det bästa av situationen! I värsta fall blir det väl att hänga på blocket.se hela helgen, och kolla igenom varje vrå av huset på jakt efter flytt-grejer! Kan förresten meddela att jag packat min första flyttlåda! Not bad!

Annat intressant att berätta om då... Tja, jag är som vanligt, inget intressant händer runt omkring mig precis (Jag bor i Nåda, OK?) och det mest spännande som hänt mig på senaste tiden måste nog vara familjedagen i råstrand i söndags. HEH, mitt liv är intressant, jag lovar................

Hur som helst, kan ju alltid bjussa på en intressant bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0