Jai ho!



Världens taggarlåt. Idag är jag taggad på livet, trots att jag är sjuk och börjar jobba imorgon.
Vill tacka alla för i helgen, mvm sög men folket är ju otroligt as always!
Tänkte förresten säga att jag sticker och kollar på en lägenhet på tisdagkväll så förhoppningsvis flyttar jag nån gång i början/mitten av augusti! FETT med nice!

Som ni kanske ser har jag äntligen fått lite fart på min bloggdesign! Så TACK ELLEN, DU ÄR FAN BÄST I VÄRLDEN! Åh så skönt att äntligen kunna det här. Hjärtligt tack!

Hur som helst, ska ta mig tid nån gång att skriva om våra galna upptåg från utlandsresan men det får fan ta och vänta för nu ligger Rutan i ska jag säga er. Jobb två veckor, koll på lägenheter, fixa lite för flytten, lådor, rensning osvosvosv, leva livet för jag har sommarlov + en massa annat tjafs. Men nån gång ska jag ta mig tid att lägga in en riktig bildbomb.

NU ska Rut duscha, sedan sova för hon är varken pigg eller kry men skulle gärna vilja vara det imorgon.
Ha en fortsatt sjukt bra söndag!
Puss på livet liksom! Hehehehe.

Kommentarer
Postat av: ellen

megalungt tjejen :))) haha <3

2009-07-13 @ 08:45:21
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Maja Emilsson

Tack själv för sällskapet! :) Det var jättekul :)

2009-07-13 @ 23:05:58
URL: http://johodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0