Regn är hela världens tårar.

Regn regn regn och åter regn. Helt allvarligt, finns det nåt bättre? Bara sitta inne med en god bok och varm choklad med lite grädde på toppen. Eller en lång biltur i regnet, bara lyssna när regnet smattrar mot rutorna. Jag blir verkligen känslosam när det regnar. Det får liksom fram mitt riktiga jag, jag skyggar nog mest undan när det är sol. Inte fysiskt men psykis. Haha, nu blev jag himla poetisk här, men jag älskar verkligen regn! Allt blir bara så himla mycket bättre, luften blir friskare, man lugnas av ljudet när vattnet träffar taket och allt blir dunklare vilket gör att man inte blir så distraherad från sina tankar. Helt amazing säger jag bara!

Regn + coldplay är förresten världens bästa kombination och den ger mig rysningar! Coldplay är typ mitt liv i musikalisk form.




+
 


=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0