Lätta mitt hjärta

God kväll. Dagens andra inlägg idag, det är inte illa pinkat för Rut! Kände bara att jag hade nåt på hjärtat, och det är det här med att liksom lägga ut sig själv på nätet. Är inte det så lågt man kan gå? I alla fall enligt mig själv... Nu kommer jag låta som precis som min mamma gör, men de bilderna kommer ju faktiskt aldrig att försvinna från internet. Tänk er bara att ni sitter på t.ex lunar eller snyggast med era vänner, och så plötsligt dyker det upp bilder på dig som du la ut för flera år sedan, som du ångar nu. Förstå så pinsamt det ska bli! Haha, aja, det kanske bara är jag som reagerar på sånt här, men nu har jag i alla fall lättat mitt hjärta. Tack för mig! =)

 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström~

Jättefin blogg :)

2009-07-25 @ 22:07:04
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: todias

du ska inte lägga ut "personliga" bilder ;) hehe

2009-07-25 @ 22:45:16
URL: http://loodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0