Det rullar på!

HEY! Chilliga dagar de senaste, bara levt loppan så att säga. Tyvärr tycks sommarn slinka förbi utan några soliga dagar men gud ska veta att jag ber! Måste ju ändå få liiiiiite färg innan jag sticker outlandish så jag inte ser ut som en räka första dagen...

Annars är livet sweet, allt rullar på som det ska, jag utnyttjar mina lediga dagar till fullo. (typ... sover till halv tre, vad annars ska man göra, det regnar ju bara?) Har i alla fall chillat en massa med Jessika dom senaste dagarna, känns som det var ett tag sen. Men nu har vi allt tagit igen lite lost time.

Hur som haver, imorgon blir det stan för vår del. Eller egentligen min del, men Jessika är en sån bra vän att hon har tänkt följa med mig. (Och nej, det beror inte på shoppingen, hon följer med för min skull, bara min......) Hoppas att det blir en soft dag, vilket jag är säker att det blir!

Nu blir det nog lite guitarhero för min del tror jag, sen blir det väl godnatt snart, ska ju faktiskt upp typ sju imorgon...
PUSS!

Kommentarer
Postat av: joenmkenek

det blir mycket jobb..

2009-06-15 @ 19:13:57
URL: http://jonkeboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0