MUSIKAL!

ÅH VAD JAG SUGER PÅ UPPDATERING, men det händer så mycket nu. Jag orkar inte helt enkelt!
Hur som helst, musikalerna är i full gång och PRECIS SOM JAG SA gick det alldeles utmärkt idag på genrepet. Förstår mig inte på alla som neggar.... Men, vi klarade det galant idag i alla fall, allt gick som en dans. Imorgon är det uppvisning "på riktigt". För mellanstadiet om jag inte har fel. Sen på kvällen är det för föräldrarna, och det är då det gäller. Det är då filmkameror kommer upp och the real deal is on! Blir faktiskt lite nervös nu när jag tänker på det, men med tanke på hur det gick idag lugnas mina små nerver genast.
I alla fall, vid lunch blev alla nior bjudna på pizza, och efter det slutade vi. Phett med nice! Om man inte hade haft konfa efter.. Var så sjukt trött! Var inte alls taggad. Sov lite på bussen hem, och direkt jag kom hem gick jag dessutom och la mig. Sov då fram till 19.30, dvs 3,5 timmar. Är väl då rätt pigg nu, fast ska nog ändå ta och släpa mitt feta arsle till sängen snart. Kan ju knappast göra någon skada!
Taggar för imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0