Promise me you'll think of us

Dålig uppdatering nu men jag har faktiskt varit på annan ort så att säga. Träffade Felicia yesterday och vi for till kvammarn och bastade och såg gamla vhs-filmer.

Förresten, på tal om yesterday, det är en mycket bra låt gjord av the beatles, I love it! Supercute.
Yesterday - Beatles

Hur som haver, jag och Felicia hade en trevlig kväll och jag fick förövrigt tillbaka min kära sjal som Sebbe haft sedan marknan här i norsjö, vilket var ett bra tag sen. Nu är den i alla fall tillbaka i sin ägares trygga ägor.

Ikväll, eller snarare snart, ska jag hem till Nåda. I alla fall för ett litet tag. Sedan ska jag förmodligen ta mitt pick och pack och dra till Jessika, för att chilla där den kommande veckan. Får se om jag orkar mig dit ikväll eller om det blir imorgon. Svårt val. Men hur som helst blir det chill, det är jag helt säker på.

NU ska jag fixa lite mer med packningen härifrån så jag verkligen inte glömmer nåt viktigt som behövs för utlandet! 
TJING!

Kommentarer
Postat av: Toblias

Nice låt (= hah bli skönt när ni far =D

2009-06-21 @ 21:38:22
URL: http://loodis.blogg.se/
Postat av: Laaotelaaaouns =)

the beatles är gääänska braa =)

2009-06-21 @ 21:51:03
URL: http://lote.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dålig update Rut, mycket besviken faktiskt </3

2009-06-23 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0