STEK!

Nej nu börjar statistiken sjunka rejält! Så tråkigt. Ska bättra mig med mitt bloggande, nu när jag väl har tid!

Hur som helst kan jag berätta mina otroligt exhalterande planer för veckan. Jag ska nämligen spendera de närmaste typ tio dagarna hos Jessika (Om det nu blir som vi har tänkt oss) för hon har nämligen FF! FETT MED NICE! Åh så skönt, bara ligga och chilla hela dagarna, sola, göra sin egen mat precis när man vill, ångduscha, se filmer och serier hela nätterna. Ja gud vad jag taggar! Hoppas bara på riktigt bra väder till veckan så man kan steka riktigt jävla mycket!
          <-------------------    Så här farliga stekare är jag och jessika!

Annars då. Jo, nu är det ju såhär att det bara är ynka 11 dagar innan vi sticker outlandish! Sjukt jävla taggad på det med, DET kommer bli stek! Speciellt med bröllop och allt, inte illa alls.

Men men, nog om detta. Om ni är sugna på att steka tillsammans med mig och Jessika i veckan är det väl bara att höra av sig och styra upp nåt!                                                                                                                                   
peace ♥ & understanding.                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: ellen

svar: JA!

2009-06-21 @ 15:03:57
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0