Living a good life!

Hej och hå!
At the moment är jag i Norsjö. Har vart en sjuuuuuuukt glassig dag idag, och jag kan faktiskt skryta med att jag fått en liten axelbands-rand idag från lunchrasten. Fast då är jag såklart bara brun på en sida... Känns som att jag bara hållit på med teater och musikaler idag och nästan all tid av lektionerna har gått åt till att hitta kläder till alla dessa små teateruppvisningar vi haft. Dvs, inte myckte jobb idag vilket var skit för på tisdag ska alla restuppgifter in! I AM SCREWED!
Aja, nu ska vi inte deppa för det heller, livet leker och jag har nog poäng för att ta mig in på den linjen jag vill. Hoppas jag...
På onsdag åker vi förresten till götet och jag är taggad till tusen! Med det här vädret och bra ekonomi kan det fan inte bli bättre! Jaaaaaaaaa så kul det ska bli!
Nu blir det lite läxa för min del, sedan food och sen kanske en liten promenad ute i solskenet, vad vet jag?
NU TAGGAR VI LIVET ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: g

say yes to life!

2009-05-16 @ 15:25:22
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0