long time no see

OJ, det står lite still på bloggen nu känner jag, men jag är fortfarande så trött efter klassresan att jag inte orkat! HEHE! busigt va! Aja, igårkväll var jag iaf i malå och sov hos stephen, så då blev det ju ingen bloggning därför. Vi hade iaf skoj, steph är allt en söt prick hon! Först busade vi bara hemma hos henne, sen gjorde vi middag, sen blev det solarium och sen stack jag på korre medan hon red sin polle pedro. Sen stack vi hem till henne igen, gjorde ingenting i stort sett, bara chillare. Phett med nice!

Idag har i alla fall varit en chill dag. Typ sista "arbetsdagen" på skolan. Sjuuukt härligt! Nu är det bara musikalen kvar. Åh vad jag taggar! Så roligt det kommer bli!!!!!!!!!!!!! =D

Aja, hör av mig snart, hoppas jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0