Tjamorning!

Steg upp tidigt idag och for och simmade med Isabelle. Sjuuuuukt mysigt med morgonsim må jag säga! Direkt efter badet, kl 8.30 hade vi nationellt prov i NO fram till 11... Satt faktiskt inte helt fel eftersom man blev klart med provet efter sisådär 30 minuter kanske. Bra för mig som har så mycket annat att ta tag i! Annars då... Finns inte mycket att säga egentligen. Allt rullar på, eller ska man säga, pengar rullar in som det ska, det går bra nu? Känns faktiskt så. Jag är liksom taggad på livet! Yes, för snart är det klassresa (enbart 8 dagar kvar) och sedan skolavslutning och SOMMARLOV! Jaaaaaa så glad jag blir! MJAU!

Aja, nu väntar lite läxa, fika och nagellack! Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: In yah face!

jag ska börja komentera din blogg lite oftre, då blir du så go och gla =) nämen du måste ju använda dom nya orden jag lärde dig idag! :D

2009-05-12 @ 21:03:36
Postat av: Angelica

Jag hörde att du vann lite pengar härom dagen :) Grattis

2009-05-19 @ 06:51:00
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0