ERU GO' ELLER?

Har, som ni förmodligen märkt, legat lågt med bloggen denna helg, och ni vet förmodligen varför, jo för att JAG VAR PÅ KLASSRESA I GÖTET! Phett med nice var det, och jag ångrar ingenting! Eller jo, det kanske jag gör. Ångrar att jag inte shoppade mer, men that's about it i believe. Typ. I alla fall stack vi ju då onsdagkväll, dryg tågresa men det gick utmärkt och jag fick några timmars sömn. (Nicke fick förmodligen ingen sömn alls men sånt är livet) Kom fram till götet torsdag förmiddag, käkade lunch och stack på laserdome. Roligare än jag trott faktiskt! Efter det blev det dusch och sen middag inne i stan. Mysigt värre! Tidig kväll, och på fredagen var vi uppe med tuppen! Eller nåt sånt. Då blev det typ liseberg tror jag, (Minnet sviktar lite, vad höll jag på med egentligen?) full rulle hela dagen! Åkte typ AAAAAAAAAAAAAALLA karusellerna. Eller nej. Inte uppskjutet, höjdskräcken och barnkarusellerna typ... Hehe. I alla fall, blev en sen kväll på lise och det blev väl relativt tidig kväll då också tror jag. Lördag blev också tidig morgon, älvsborgs färstning till tolv, sen stan och liseberg återigen. Ännu senare kväll där och vi kom väl hem vid elva. Somnade dock inte förrän ett kanske? Har ingen aning faktiskt, men whatever, det är onödigt vetande. Söndag tog vi vårt pick och pack och stack. Eller inte riktigt så kanske. Det blev en heldag på stan, och jag hann med rätt mycket egentligen. Hade väl egentligen kunnat shoppa lite mer men det fanns liksom ingen tid. Köpte i alla fall två par skor, en tischa och två sjalar. Helt okej faktiskt. Sedan hoppade vi på tåget, igen, och begav oss hem. Blev rätt likt tågresan dit, jag sov men inte Nicke, hehe, jag är så himla ego.

Jaja, för att summera allt kan jag bara säga att jag faktiskt tycker om 9b riktigt jävla mycket, och jag kommer sakna allihop!
PUSS PÅ ER GO'UNGAR!

Kommentarer
Postat av: Maja Emilsson

Jag kommer sakna alla :(

2009-05-25 @ 19:28:55
URL: http://johodda.blogg.se/
Postat av: Simon Marksén

Det är lite småjobbigt med klass-splittring :/

2009-05-25 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0