I'm so happy, I'm so glad that I've got you, I'd like to thank you, and thank you means merci!

Igår var helt amaaaaaaaaaaaaaaaaaazing! Tack pojkar och flickor!

Började med att jag chillade på dagen, solade, kände lugnet. Duschade och åt och sen begav jag mig till malå med supermoppen. På tjugo minuter var jag framme och då var klockan ungefär 16.10. Mötte upp Melisa och Ellen och vi for och handlade lite grillprylar och tårta till kvällens äventyr!  Vi tog hem alla ateraljer till Melisa och mötte upp resten av the gang där. Ludde blev utsedd till grillmästare of the evening och han gjorde ett excellent jobb! Caisa och Elin dök upp, the stars of the evening, och vi började äta. Maten var god och tårtorna även bättre, men mitt i tårtätningen började det regna.. Attans! Vi tog i alla fall med oss partyt in men där blev vi inte länge, utan då bestämde vi oss för att gå ut en sväng i regnet. Det slutade med att vi gick mot Ellen och Eveline på blåbärs men där stannade vi inte länge heller, för där var vi visst inte välkomna. Då gick vi ner mot Melisas place igen, men då plötsligt blev vi välkomna på blåbärs så då begav vi oss dit igen. Då blev alla så trötta på att gå så jag och Magda blev inhyrda chaufförer så det blev att köra fram och tillbaka mellan blåbärs och snickargatan med mopparna. Vi kom i alla fall fram vid liv. När vi kom fram blev det då film, och vardagsrummet var proppat med folk. Filmen var läskig och jag och Magda började gruva oss för att köra hem... Tillslut smsade jag AG som sa att han skulle hämta oss senast 00.30, och så fick det bli! NÄr filmen var slut begav sig de flesta ner till Ellen och Eveline på snickargatan istället där de såg dagboken, fast ingen var speciellt inne i filmen utan vi käkade tårta och pratade om långben och hundar och allt möjligt. Sedan blev klockan så mycket som 00.30 och jag och Magda åkte hem.
Det blev en sjukt lyckad kväll vill jag lova, och jag hoppas sommaren bjuder på fler grillpartyn med lika perfekt sällskap!
TACK BRUDAR! <3

Kommentarer
Postat av: ellen

TACK RUT!

2009-05-03 @ 12:56:52
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Jessika

först vill jag säga att det här är första gången jag kommenterar din blogg på riktigt dvs. Grattis!. Nu kommer jag till poängen med hela kommentaren, håll i dig nu, Nu kommer det , DU NÄMNDE INTE MIG!? :O

2009-05-03 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0