And every night was saturday night

Hej hej, hemskt mycket hej!
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ta mig till ikväll! Men time will tell som jag bukar säga. Har i alla fall precis bestämt kvällens outfit, haha, blir Olofs (lillebrors) kläder. Hade inte med mig nånting rent (utom underkläder då)hem eftersom jag hade så okristligt mycket tvätt att jag inte rymde nåt annat! Därför kör jag på Olofs kakhigröna brallor idag, och en tisha. Blir great. Ska snart gå ner och duscha så att man luktar OK, och sen kanske göra lite middag till mig och min broder. Och just det ja, ut med hunden ska jag ju också! Blir nog en kort prommis, runt byn bara, vilket är rena rama konditionspasset för mig! Haha...

Jamen dåså, då vet alla vad jag har för mig de närmsta timmarna... Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0