Black and white

Usch fyfan vad jag är sliten! Det är obeskrivbart Skulle kunna lägga mig och sova nu och sova till jul! (För det vill man ju inte missa, ofc) Oj ändå.. Hade i alla fall kortdag idag, härligt. Drog en liten repa på stan när jag ändå hade tid, hittade ett datafodral och typ en rouge. Sånt som jag faktiskt behövde! Bra jobbat Rut. Hittade även mina drömskor! Köpte dom dock inte.. Får spara ett tag, eller hoppas på oväntade inkomster. Åh oj vad jag är depp idag! Haha... Ej okej. Men men, nu ska jag ta mig i kragen, göra riktigt tidig middag och sen lägga mig innan åtta (Pensionär-varning, I LIKE) om det nu blir som jag tänkt. Vilket ofta inte händer. Aja, NU spagetti och köttbulllar!!!

Me for the moment, trööööööööött som ett as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0