Deep

Det blev inte alls som jag tänkt.. Nu ligger jag här i min säng med tankar som gnager på hjärnbalken. Saker som hur jag har förändrats genom åren, folk jag saknar, hur folk har förändrats, hur min vardag har förändrats, hur jag ser på saker och ting, hur jag är på nåt sätt måste vara mentalt störd, osv osv. Ni vet, småsaker. Haha. Nämen det är egentligen helt sjukt hur mycket en tonåring kan ha i sitt huvud, tankar som man egentligen inte ska behöva handskas med i en sån tidig ålder tycker jag. Men nu är det som det är och det är bara att anpassa sig.


Kommentarer
Postat av: Bäll

Tro mig, jag om någon har insett hur folk har förändrats, jag är sjukt glad att jag har kontakten kvar med några få hemma. Jag tittade på kort för någon kväll sen, det var sen då vi gick typ sjuan, det är verkloigen sjukt mycket som har förändrats..

2009-11-20 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0