Försovd AGAIN

Mmmmm igår var nice! Färgade håret, ögonbrynen, hann med en choklad-ansiktsmask och lite vindruvor osv osv osv. Aja, det var fett nice iaf! Blev tyvärr så att vi försov oss imorse... DAMN! Ovanligt. Men i natt blir det en tidig kväll i min egen säng minsann! Ska även höra av mig till TINA, Linnea hade andra planer, men det går kanske bra med bara två pers? Middag får två? Jag är på!

Jaja, kom i alla fall till skolan lite sent idag, började med att vi skulle installera Cubase, min dator är åt helvete, installationen gick åt helvete osv, men jag lever och cubase är äntligen fixat!
Nu väntar bara ännu några installationer och sen är det lunch. Det är bra, för jag har bara käkat en mosad banan och ett halft äpple till frukost. Sen har vi svenska, får se om det händet nåt kul (yeah right..) och sen ska jag hem och typ sova, om jag inte sticker till Linnéa och städar, I owe her!

Jamen dåså, då kör vi igång lite fler installationer. PZ


Kommentarer
Postat av: Tubbe

hah, siice ;) men nu vill vi se nån bild på hårskalln din ;)

2009-11-04 @ 21:49:46
URL: http://loodis.blogg.se/
Postat av: guess who

"Ofcourse det gick bra med middag för bara två, särskilt när båda två är på"..... HEHE okej jag ville bara avreagera lite kassa rim (a) men trevligt hade jag iallafall! :D

2009-11-06 @ 19:55:01
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0