Happppppiness

Tjolahopp!
Blev lite dålig update igår, men det blev som så mycket på en gång! Hade i alla fall en härlig dag på skolan, blev inte så mycket skolarbete, men jag hade inte så mycket att göra faktiskt. Stannade kvar länge tillsammans med Oskar, Linnéa och Robin, innan vi stack och mötte upp Ellen och Eveline på busstationen. Sen slöt även Natali upp med oss och vi stack på max och käka burgers. Sen blev det att ta en titt på mina älskade älsklingsskor som jag mer än allt annat i världen vill ha just nu, och sen blev det en spontanklippning för Linnéa, och en inbokad för Natali. Båda blev SJUKT fina må jag säga, och jag önskar bara att jag också hade ekonomi för att klippa mig, för det behövs! Har väl inte klippt mig på sådär... 4-5 månader..? Inte bra!
I alla fall. Efter klippningen stack vi en sväng på Waynes och tog en fika. Jag och Linnéa körde på nyttigt och käkade ett äpple och en smoothie vilket kändes rätt bra med tanke på att vi skulle börja med vår hälsovecka men började med max? Knasigt. Men nu ska vi snart ta oss i kragen och börja på IKSU + äta bra, vilket kommer leda till happiness! Haha. Dessvärre måste jag nog vänta tills efter jul med IKSU om min ekonomi ska hålla.. Men det blir säkert bra ändå tror jag.
Blev sen att tacka och bocka och bege sig hemåt kring halv tio, för att liksom få lite ordning på sitt liv, somna lite tidigare än föregående natt. Så nu vill jag officiellt tacka mina vänner för en trevlig kväll igår, jag tycker verkligen att vi kan göra det oftare! Det är så otroligt trevligt. Haha.

SÅ, när jag kom hem igår kom jag på att vi hade en excel-uppgift som skulle in idag, så då blev det lite plugg på det och jag kom inte isäng så tidigt alls.. Men då gjorde jag ju iofs nånting nyttigt så det är väl OK antar jag. Typ...
Nu ska jag återgå till mitt arbete (Vad jag nu ska göra egentligen?..) och vara en duktig flicka.
Tjingalinggggggg


Kommentarer
Postat av: Tinus

Jag vill också börja på iksuuuu!!

2009-11-18 @ 10:39:18
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: snönharTINAtbort

I wannaaaaa, men är inte de typ svinisdyrt?!

2009-11-18 @ 21:14:33
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0