Laservafanheterdet

Tjingalingpling, idag är en dag fylld av äventyr! OR NOT, Robin kom hit nån gång kring tre, och det enda vi har gjort är... Mat, och dator. Typ. I 4 timmar! Fattar ni?! EJ OKEJ. Men nu får vi se om det blir laser doom, eller lazer doom eller laserdome eller hur fan det stavas, ikväll. Eller för pojkarnas del iallafall, jag vet inte om jag törs, att skjuta folk är väl inte riktigt min starkaste sida.

Annars tror jag det blir en tidigkväll ikväll, om det inte händer nåt efter lasersaken. Vi märker ju.
Har även börjat reagera på att "Vi märker ju" är en fras jag börjat överanvända på senaste tiden. Precis som jag överanvänder frasen "Jag dog just lite inombords" osv osv, finns många fraser jag överanvänder. Jag får börja tänka på vad jag häver ur mig innan jag gör det, tänka först och agera sen så att säga.

Nu har jag inget mer på hjärtat för tillfället, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0