Lite allt möjligt

Ah, dagens andra inlägg och klockan är inte ens tio än. Det är bra jobbat för att vara B-kvalla-bloggare som mig! Haha. Har i alla fall engelska just nu. Eller rast dårå. Vår uppgift för dagen blev att analysera en låttext och till slut skriva en egen.. Får väl se hur det går. Första uppgiften gick i alla fall bra. Senare idag har jag ingen aning om vad som händer, kanske borde satsa på en tidig kväll. Fast det har jag gjort så många gånger förut, och vi märker ju hur det går, FÖRSOVNING PÅ FÖRSOVNING PÅ FÖRSOVNING osv. U see were I'm goin'. Aja. Vi får väl helt enkelt se hur det blir med den saken. Kan ju förresten säga att jag blivit så less på min lägenhet! Så fort jag kommer hem blir jag alltid typ rastlös, och känner mig ensam och allt möjligt.. Jaaaaaa, inte bra...
Annars vill jag ha en ny telefon. Bara så alla vet det. Hörde att Tobbe fått för sig att spontanköpa en mobbe. Fatta rika snubben! Aja, om man ändå hade så tur att man kunde göra det. Konsekvenserna för mig skulle väl bli typ svält i en månad, om inte mer. Härligt!
Aja, nu ska jag ta och lämna er alla ifred, men ha en trevlig dag! Adjöken fröken.

Kommentarer
Postat av: tinaaa

Haha välkommen till klubben "att känna sig ensam i sin lägenhet", så du vart smittad av de tillslut?! :D

Btw, snygg header!!

2009-11-10 @ 14:26:39
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0