Nintendooooo

Åh satan i gatan vad mörkt det har börjat bli mörkt på kvällarna/dagarna! Helt sjuuuukt! Kom ut från gympan kring 3 och det var mörkt!!! Hallelujah! Men det är myspys! Jaja, tappade förresten bort min lägenhetsnyckel idag.. BRA JOBBAT RUT... Aja, som tur vad finns det en extranyckel så det är ju lugnt, än så länge, om jag inte tappar bort den också... Men det fixar sig.

Ikväll hoppas jag det blir nintendo hos Linnéa, bara inte lika sent som det brukar. Jag och Linnéa satsar på hälsovecka i veckan! Ska även testa olika nya maträtter osv. Det blir nice! Måste i alla fall vänta tills ikväll innan det blir nintendo, Linnéa och Robbelibobban är nämligen på bio! Eller ska, om en halvtimme typ. Då ska väl jag ta och göra mat och ta en lååååång dusch! Måste få berätta om vårt gympapass, boxercise! FETT NICE, men så sjukt jobbigt! Haha, aldrig vart med om värre, det är ju typ bara axlar och armar hela tiden känns det som. Jag kommer knappast kunna lyfta armarna imorgon! Men det är nice med träningsvärk! =D

NU ska jag fan ta mig i kragen och duscha, sen göra sen men god middag! Tror det blir mormors köttbullar och mos. Haha. YUMMI.
Bjussar även på en bild på min lillebror, mest för skojs skull. Why not liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0