Pigg och kry

Hej hopp, sov som en stock i natt. NOT. Somnade väl typ halv fyra kanske? Inte bra! Känner mig väl sådär lagom pigg och kry idag.. Men dock blir väl inte dagen allt för lång, har bara resurs hela dagen och jag har inte så hemskt mycket restuppgifter, så ska jag chansa på att jag får gå vid lunch? Då kanske jag tvärsticker hem, och sen kanske drar en repa på stan innan tvillingarna kommer från vännäs. Sen får vi se hur det blir med middag i eftermiddag, lät nästan som att det skulle bli nåt på stan? Men vi får se, jag är inte världens rikaste just nu + att jag måste köpa skor. Skor skor skor skor! Jag behöver sneakers, "finskor" och typ löparskor... Det är inte lite pengar folks! Usch. Hoppas jag får en massa pengar i jul så att jag kan köpa en massa saker som jag behöver. Usch, jag avskyr att känna penga-press... Ingen höjdare! Fick ju lite extra tillägg till mitt studiebidrag mm den här månaden eftersom jag fyllde år så jag hade väl nån tusenlapp mer, men icke då, det höll inte i sig länge! Det blev mycket spontan-grejer den här månaden.. Laser doom, fika, bio osv.. Ojoj! INTE bra. Därför tror jag att jag håller tillbaka pengarna nu ett tag framöver så jag faktiskt har råd att se New Moon den 28:e november! Woho, det kommer fan bli awesome!

Aja, nu ska jag återgå till mitt otroligt entusiastiska skolarbete.. Hrmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0